248 bilder från Lida Loop 2012

Har varit en körig vecka jobbmässigt, men har till slut fått upp alla mina bilder från Lida Loop i helgen på Picasa. Jag hade som plan att fota på två olika ställen och sen se mina kompisar gå i mål och eftersom jag inte hade tid att låta hela fältet passera innan jag flyttade på mig är det mest bilder på folk från tävlingsklasserna och snabba motionärer (hade inte plats på minneskortet för fler bilder heller).

För användning av bilderna gäller samma som jag har skrivit i ett tidigare inlägg. Om du är med på någon av bilderna på länken ovan så får du gärna använda den på din egna icke-kommersiella web-sida (blogg, facebook eller liknande) om du skriver att det är jag (Magnus Källström) som har tagit bilden med en länk till den här bloggen (https://mkallstrom.wordpress.com). Ingen annan användning är tillåten utan mitt medgivande.

Länk till albumet på Picasa.

248 bilder på Picasa.

248 bilder på Picasa.

Leave a Reply

