Lida Loop 2012

Again in Swedish. Några snabba bilder från Lida Loop idag. Har massor fler och kommer att ladda upp dom till den här mappen på Picasa när jag har hunnit gå igenom dem. Jag fotade i starten (men fick inga särskilt bra bilder därifrån), på slutet av första loopen och i början av tredje loopen.

Uppdatering: Om du är med på någon av bilderna på länken ovan så får du gärna använda bilden på din egna icke-kommersiella web-sida (blogg, facebook eller liknande) om du skriver att det är jag (Magnus Källström) som har tagit bilden med en länk till den här bloggen (https://mkallstrom.wordpress.com). Ingen annan användning är tillåten utan mitt medgivande. Jag orkar inte tagga bilderna på Picasa med startnummer, men de ligger i kronologisk ordning. Har lagt upp runt 200 bilder nu och det återstår ca 40. Inte världens mest varierande kompositioner, men det spelar kanske inte så stor roll för dem som fastnar på någon bild 🙂

Vann elitklasserna gjorde Magnus Darvell och Emmy Thelberg (Thelberg i utklassningsstil). Resultat dyker väl upp på loppets hemsida så småningom.

Start för tävlingsklasserna.

Start för tävlingsklasserna.

Trångt i första backen.

Trångt i första backen.

Magnus Darvell på första loopen.

Christian Persson på första loopen.

Christian Persson på första loopen.

Rasmus Goj på första loopen.

Rasmus Goj på första loopen.

Simon Galle på tredje loopen.

Simon Galle på tredje loopen.

Emmy Thelberg på tredje loopen.

Emmy Thelberg på tredje loopen.

Håkan Löfström på tredje loopen.

Derek Allen på stigar som slingrar sig.

Daniel Brengdahl på tredje loopen.

5 thoughts on “Lida Loop 2012

  1. Pingback: Nu sladdar vi vidare « Mitt liv som cykel

  2. Vilka bra bilder du tog! Får jag ta bilden på mig själv och använda som header i min blogg, självklart med hänvisning till dig som fotograf och din hemsida?

    Är det möjligt att få köpa en kopia av bilden, att ha hemma på väggen:) bild nr 62?

    • Kul att du gillar bilden, det är helt ok att du använder den på din blogg! Skicka ett mail till mig (magnus.kaellstroem(at)gmail.com) med filnamnet (syns uppe till höger när du kollar på bilden i Picasa eller när du laddar ner den) så ska det nog gå att ordna en utskrift.

Leave a Reply

