Preparations For Lida Loop

A short post in Swedish. Jag hoppar över Lida Loop i år, har inte kommit igång med cyklingen och känner mig för dåligt tränad för att kämpa mig runt. Norrlänningarna Jesper och Christian stannade till här för att slippa göra en alpin start tidigt i morgon och vi passade på att att köra en sväng i Ursvik. Blev en lugn eftermiddagstur för dem och årets ansträngning så här långt för mig.

I morgon åker jag ut till Lida för fota lite mtb.

Byte av gaffel. Panasonic GF3 och PL 25 f/1.4.

Byte av något sorts kugghjul. Panasonic GF3 och PL 25 f/1.4.

Utflykt i verktygslådan. Panasonic GF3 och PL 25 f/1.4.

Leave a Reply

